niedziela, 11 września 2011

Ufamy internetowi bardziej niż Kościołowi

Texas Showdown Bikini Contest par espngoPolacy ufają internetowi bardziej niż Kościołowi i instytucjom finansowym. Tak wynika z najnowszych badań.Internetowi ufamy bardziej niż Kościołowi /PantherMedia

W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez wydawnictwo Reader"s Digest zbadano zaufanie Europejczyków do instytucji. Polacy na drugim miejscu, tuż po małżeństwie, ufają internetowi - aż 60 proc. rodaków wierzy w treści zamieszczane w sieci. Mimo, że poziom zaufania Polaków do instytucji internetu systematycznie spada (w roku 2010 wynosił 72 proc.) utrzymuje się on wciąż na bardzo wysokim poziomie. Oprócz Polski, w Europie jeszcze Czesi, Węgrzy, Rumuni i Holendrzy ufają internetowi na podobnie wysokim poziomie. Średnia europejska wynosi 48 proc.

Więcej na ten temat

  • Prawie co czwarty Amerykanin nie widzi żadnego problemu w tym, by jednocześnie uprawiać seks i... surfować w internecie.

Single ufają najbardziej

Zaufanie do internetu wśród polskich respondentów deklarują głównie single. W Polsce popularność tej instytucji jest większa niż banków, Unii Europejskiej, a nawet Kościoła! Najmniejsze zaufanie do internetu wśród Europejczyków wykazują Niemcy. Zaufanie do internetu w badaniu ETB jest wyraźnie odwrotnością zasięgu tego medium. Polska, choć szybko goni kraje najwyżej rozwinięte, wciąż pod względem odsetka internautów pozostaje daleko w tyle za Europą Zachodnią, gdzie zaufanie do sieci jest z wyjątkiem Holendrów dużo mniejsze niż u nas.

Więcej na ten temat

  • Japońska policja zatrzymała podejrzanego o zabójstwo kobiety właściciela internetowego portalu, poświęconego sposobom popełniania samobójstwa.

Media kontrolują państwo

Niewykluczone także, iż Polacy w większym stopniu niż inne nacje ufają internetowi, a także dziennikarzom, ponieważ mniej ufają innym instytucjom. Oznacza to, że w naszym kraju media pełnią ważniejszą niż w pozostałych krajach europejskich funkcję społecznej kontroli nad poczynaniami państwa i innych organizacji. Stąd większe do nich zaufanie - komentuje wyniki profesor Janusz Czapiński, psycholog społeczny.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader"s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufania do wielu innych aspektów życia.

Więcej na ten temat

  • - Żyjemy w kapitalistycznym społeczeństwie. Dlaczego nie miałabym skapitalizować swojego dziewictwa? - pyta w rozmowie z "New York Daily News" 22-letnia Natalie Dylan. Retorycznie?

Przebadano 16 krajów

Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - jedenasta już edycja badania - została przeprowadzona w 16 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja i Węgry oraz po raz pierwszy Chorwacja i Słowenia. Wzięło w niej udział 33 005 respondentów.

Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub ankiety pocztowej w okresie sierpień - październik 2010 r. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader"s Digest. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.

ródło informacji: materiały prasowe

var nsix_params = new Object();nsix_params.fcolor = "#0000FF";nsix_params.max_ad_cnt = 4;nsix_params.adareas = ["article"];nsix_params.positive = [".articleText"];nsix_params.cutoff = ["#newsAddContent", ".embed"];document.write(""); if(INTPL("isAd","news_dol_belka"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20news_dol_belka%22 style=%22float:left;padding-bottom:10px;%22%3E"));INTPL("insertAd","news_dol_belka");if(INTPL("isAd","news_dol_belka"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E"));Oceń artykuł:
  • 80%
  • 20%
10 Inpl.PercentVote.Init(1651357,"news",80,10); Podziel się linkiem! więcej Podziel się ze światem linkiem do artykułu: Zamknij Facebook Twitter Del.ico.us Blip Sfora Śledzik Przesyłasz znajomemu link do artykułu: Ufamy internetowi bardziej niż Kościołowi Polacy ufają internetowi bardziej niż Kościołowi i instytucjom finansowym. Tak wynika z najnowszych badań. function checkSendLink() { try { var o, t=""; o=jQuery("#sl_mail_to"); if( !Inpl.Tools.CheckMail("sl_mail_to",1) ) { o.addClass("errorField"); t = " "; } else{ o.removeClass("errorField"); } o=jQuery("#sl_mail_from"); if( !Inpl.Tools.CheckMail("sl_mail_from",1) ) { o.addClass("errorField"); t = " "; } else{ o.removeClass("errorField"); } o=jQuery("#kod_z_obrazka_text"); if( !o.val() ) { o.addClass("errorField"); t = " "; } else o.removeClass("errorField"); }catch(e){} return (t!=""?false:true); } E-mail odbiorcy: *Twój e-mail: *Twój komentarz:Przepisz kod z obrazka poniżej: *

* pola wymagane.

INTERIA.PL gwarantuje, iż adresy nadawcy i odbiorcy nie są przez INTERIA.PL zbierane ani przetwarzane. Służą wyłącznie do jednorazowego wysłania wiadomości.

jQuery(document).ready( function () { if(jQuery(".adSense").find("iframe").length !== 0) { jQuery(".adSense").show(); } }); Zobacz również
  • Czy rzeczywiście warto tyle płacić?Często pozornie drobna różnica może sprawić, że konsument zacznie się wahać.
  • Gra w czerwoneKusi smakiem, barwą i zapachem. Okazuje się, że ma do zaoferowania znacznie
jQuery.noConflict();try{ GetXhrNewsWide.init([1,1,7528,615,2,"http://facet.interia.pl/news"],[[1650626,"Czy rzeczywiście warto tyle płacić?","Często pozornie drobna różnica może sprawić, że konsument zacznie się wahać. Pojedynczy...","http://img.interia.pl/facet/nimg/l/d/rzeczywiscie_warto_tyle_5296164.jpg","czy-rzeczywiscie-warto-tyle-placic","true"],[1649770,"Gra w czerwone","Kusi smakiem, barwą i zapachem. Okazuje się, że ma do zaoferowania znacznie więcej.","http://img.interia.pl/facet/nimg/0/5/Gra_czerwone_5292126.jpg","gra-w-czerwone","true"]]); }catch(e){}DodatkiWyszukiwarka serwisowaSzukaj:

    więcej »(17 zdjęć)

    więcej »(55 zdjęć)
if(INTPL("isAd","box300x60_ec"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20box300x60%22%3E"));INTPL("insertAd","box300x60_ec");if(INTPL("isAd","box300x60_ec"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E"));if(INTPL("isAd","box300x60"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20box300x60%22%3E"));INTPL("insertAd","box300x60");if(INTPL("isAd","box300x60"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E"));if(INTPL("isAd","box300x50"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20box300x50%22%3E"));INTPL("insertAd","box300x50");if(INTPL("isAd","box300x50"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E"));Warto zobaczyć

  • Najbardziej stylowa
    Magdalena Cielecka została wybrana Najbardziej Stylową... 

  • Lekkostrawne grillowanie
    W Polsce grillujemy dopiero od kilku lat. Zazwyczaj tanią... 

  • Brak żelaza
    Tracimy je podczas miesiączek. Bywamy wtedy rozdrażnione... 
  • Ford Mustang" class="photo" />
    Ford Mustang
    Moc: 239 kW / 325 KM
    34 000 km
    Kabriolet
  • Audi A4 Allroad 2.0 TDI" class="photo" />
    Audi A4 Allroad 2.0 TDI
    Dach panoramiczny
    Czujniki parkowania, elektryczne szyby, filtr cząstek stałych, napęd na cztery koła.
  • BMW M5" class="photo" /> talizmany
    BMW M5
    Moc: 400 KM
    Skórzana tapicerka, układ ESP, reflektory ksenonowe, czujniki parkowania.

FB.init("ce6c9cad2e36552511345548b7ecbdb0");
(3)


  • ~ZZZ

    TAKIE BZDURY WYPISUJĄ ,ŻE NIE WIADOMO CZY ŚMIAĆ SIĘ , CZY PŁAKAĆ.

  • (1)
    ~Pre

    godnemu zaufania medium.


    • ~Wa


Najczęściej komentowane artykuły
  • 1. komentarzy: 78
  • 2. komentarzy: 16
  • 3. komentarzy: 6
  • 4. komentarzy: 3
  • 5. komentarzy: 2
  • 1. +98% / -2% Ocen: 51
  • 2. +97% / -3% Ocen: 34
  • 3. +97% / -3% Ocen: 87
  • 4. +96% / -4% Ocen: 57
  • 5. +96% / -4% Ocen: 23
  • INTPL("insertAd","belka_stopka");Informacje dodatkowe
    Polecamy:                 Pozostałe:                /* *//* */if(document.getElementById("ad_header1")){document.getElementById("ad_header1").style.width="auto";}INTPL("insertAd","stat_1");
    Źródło: http://facet.interia.pl/news/ufamy-internetowi-bardziej-niz-kosciolowi,1651357

Brak komentarzy: