piątek, 24 czerwca 2011

Moja żona jest prostytutką

Miranda Kerr - White Bikini par girldose.com- Moja żona od kilku miesięcy zarabia dwa razy więcej niż ja, zajmując przy tym dużo niższe stanowisko. Dopiero ostatnio odkryłem... dlaczego - pisze, w liście do Redakcji Faceta, zrozpaczony Paweł. PantherMedia

- Ania jest tylko asystentką prezesa, a kupuje sobie drogie perfumy, ciuchy z najnowszych kolekcji, a dzieciom (mamy dwójkę) coraz droższe zabawki. O mnie też nie zapomina - dodaje nasz użytkownik.

Więcej na ten temat

  • - Nie wiem, co zrobić ze swoim życiem, seksualnym również - pisze w liście do redakcji Faceta, 53-letni Paweł. - Niedawno zostałem zdradzony, a teraz zastanawiam się czy próbować jeszcze ratować moje małżeństwo, czy może szukać sobie kochanki?

Nowe obowiązki służbowe

- Początkowo wmawiała mi, że dostała awans. Jednak stosunkowo szybko odkryłem, co tak naprawdę jest przyczyną większych wpływów na nasze wspólne konto bankowe. Anna jest niezwykle piękną i uroczą kobietą i zapewne w związku z tym dostała od swojego szefa możliwość dodatkowego zarobkowania. Jej prezes płaci jej za seks ze sobą i swoimi klientami - pisze zrozpaczony mężczyzna. - A ona nigdy nie powiedziała mu "nie"!

Więcej na ten temat

  • "Nie pomagałem żonie w domu i nie uczestniczyłem w wychowaniu naszego dziecka. Teraz zażądała ode mnie rozwodu" - pisze w liście do Serwisu Facet załamany Przemek.

Przyzwyczajenie do luksusu

- Pewnie prawda nie wyszłaby na jaw, gdybym zwyczajnie nie śledził swojej żony - wyznaje. - Jak już wszystko stało się jasne, rozmawiałem z nią. I co? Przyznała się do wszystkiego i nie ma zamiaru zrezygnować z tej pracy. Stwierdziła, że przez tych kilka miesięcy przyzwyczaiła się do luksusu, którego ja uczciwą pracą nie jestem jej w stanie zapewnić. Próbuje przekonywać mnie również, że seks z innymi mężczyznami traktuje jak obowiązek służbowy i nic poza tym. Ostatnio zasugerowała, że jeśli nie podoba mi się ten układ, możemy się przecież rozwieść.

Więcej na ten temat

  • - Jestem żonaty od 2 lat, ale jestem też przekonany, że ten związek nie przetrwa... Dlaczego? Spodobał mi się kolega z pracy i ja mu też wpadłem w oko - pisze w liście do Redakcji Faceta, 28-letni Marcin.

Zmieniły ją pieniądze?

- Ja już nie wiem, co mam robić. Przez 15 lat naszego małżeństwa Ania była wzorową, dobrą, ciepłą żoną i matką, na którą nie mogłem powiedzieć złego słowa. A teraz?

- Czy pieniądze mogły tak odmienić moją kobietę? - zastanawia się. - Co ja mam robić? Dzieci i rodzina póki co nic nie wiedzą o jej nowych obowiązkach służbowych, ale nie wiem jak długo będę ukrywał ten fakt przed najbliższymi. Pomóżcie, doradźcie! Jestem na skraju wytrzymałości!

Masz problem? Szukasz porady? Napisz do nas!

ródło informacji: INTERIA.PL

var nsix_params = new Object();nsix_params.fcolor = "#0000FF";nsix_params.max_ad_cnt = 4;nsix_params.adareas = ["article"];nsix_params.positive = [".articleText"];nsix_params.cutoff = ["#newsAddContent", ".embed"];document.write(""); if(INTPL("isAd","news_dol_belka"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20news_dol_belka%22 style=%22float:left;padding-bottom:10px;%22%3E"));INTPL("insertAd","news_dol_belka");if(INTPL("isAd","news_dol_belka"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E")); Więcej o: , , , , , Oceń artykuł:
  • 65%
  • 35%
118 Inpl.PercentVote.Init(1647315,"news",65.25,118); Podziel się linkiem! więcej Podziel się ze światem linkiem do artykułu: Zamknij Facebook Twitter Del.ico.us Blip Sfora Śledzik Przesyłasz znajomemu link do artykułu: Moja żona jest prostytutką - Moja żona od kilku miesięcy zarabia dwa razy więcej niż ja, zajmując przy tym dużo niższe stanowisko. Dopiero ostatnio odkryłem... dlaczego - pisze, w liście do Redakcji Faceta, zrozpaczony Paweł. function checkSendLink() { try { var o, t=""; o=jQuery("#sl_mail_to"); if( !Inpl.Tools.CheckMail("sl_mail_to",1) ) { o.addClass("errorField"); t = " "; } else{ o.removeClass("errorField"); } o=jQuery("#sl_mail_from"); if( !Inpl.Tools.CheckMail("sl_mail_from",1) ) { o.addClass("errorField"); t = " "; } else{ o.removeClass("errorField"); } o=jQuery("#kod_z_obrazka_text"); if( !o.val() ) { o.addClass("errorField"); t = " "; } else o.removeClass("errorField"); }catch(e){} return (t!=""?false:true); } E-mail odbiorcy: *Twój e-mail: *Twój komentarz:Przepisz kod z obrazka poniżej: *

* pola wymagane.

INTERIA.PL gwarantuje, iż adresy nadawcy i odbiorcy nie są przez INTERIA.PL zbierane ani przetwarzane. Służą wyłącznie do jednorazowego wysłania wiadomości.

jQuery(document).ready( function () { if(jQuery(".adSense").find("iframe").length !== 0) { jQuery(".adSense").show(); } }); Zobacz również
  • Chce mieć dwie w jednym łóżku- Jesteśmy z moim facetem razem już 8 lat i kilka dni temu zaproponował mi
  • Mój facet jest kobietąMój mężczyzna jest transwestytą. Mnie to absolutnie nie przeszkadza, jednak
jQuery.noConflict();try{ GetXhrNewsWide.init([1,1,4028,615,2,"http://facet.interia.pl/news"],[[1555823,"Chce mieć dwie w jednym łóżku","- Jesteśmy z moim facetem razem już 8 lat i kilka dni temu zaproponował mi trójkąt z...","http://img.interia.pl/facet/nimg/k/z/Chce_miec_dwie_jednym_4716288.jpg","chce-miec-dwie-w-jednym-lozku","true"],[1541699,"Mój facet jest kobietą","Mój mężczyzna jest transwestytą. Mnie to absolutnie nie przeszkadza, jednak przeszkadza...","http://img.interia.pl/facet/nimg/s/f/Moj_facet_kobieta_4634118.jpg","moj-facet-jest-kobieta","true"]]); }catch(e){}DodatkiWyszukiwarka serwisowaSzukaj:

    więcej »(10 zdjęć)

    więcej »(55 zdjęć)
if(INTPL("isAd","box300x60_ec"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20box300x60%22%3E"));INTPL("insertAd","box300x60_ec");if(INTPL("isAd","box300x60_ec"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E"));if(INTPL("isAd","box300x60"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20box300x60%22%3E"));INTPL("insertAd","box300x60");if(INTPL("isAd","box300x60"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E"));if(INTPL("isAd","box300x50"))document.write(unescape("%3Cdiv%20class%3D%22advertisement%20box300x50%22%3E"));INTPL("insertAd","box300x50");if(INTPL("isAd","box300x50"))document.write(unescape("%3C%2Fdiv%3E"));Warto zobaczyć

  • Fryzury na lato
    Od koków w wersji glamour po fantazyjne dobierane... 

  • Wszyscy kochamy ją za rolę Natalii
    Choć zebrała niemal wszystkie możliwe nagrody aktorskie,... 

  • Pyszności z serka mascarpone
    Serek mascarpone idealnie nadaje się do wyrobu... 
  • Ford Mustang" class="photo" />
    Ford Mustang
    Moc: 239 kW / 325 KM
    34 000 km
    Kabriolet
  • Audi A4 Allroad 2.0 TDI" class="photo" />
    Audi A4 Allroad 2.0 TDI
    Dach panoramiczny
    Czujniki parkowania, elektryczne szyby, filtr cząstek stałych, napęd na cztery koła.
  • BMW M5" class="photo" />
    BMW M5
    Moc: 400 KM
    Skórzana tapicerka, układ ESP, reflektory ksenonowe, czujniki parkowania.

FB.init("ce6c9cad2e36552511345548b7ecbdb0");
(280)

  • (46)
    ~Robo

    podobnych przypadków i pomimo że nie jestem stary w życiu różnie bywało i kilka razy wylądowałem...


    • ~Mężczyzna

      sprawie, że działasz na dwóch frontach by zatuszować swe niedoskonałości to nie będę powtarzał t...


  • ~SyrG

  • (3)
    ~ola z 1c

    wówczas żonę będziesz miał tylko dla siebie.


    • ~juz PO

  • (11)
    ~heh

    mężczyzna pyta kobiete:
    - pójdziesz ze mna do łóżka za 1mln $?
    - oczywiscie
    - a za 10zł?
    - z...


    • ~mala

      pogratulowac :)))

  • (5)
    ~PL_UK

    kobiecie (choc nie wiem czy "mojej" jest na miejscu)
    najbardziej zalezy na karierze i luksusach...


    • ~...

      wypowiedz czy może wyłapywałaś tylko słowa, które mogłyby ciebie urazić? Psychiczna to jesteś ty...


  • ~Wasza Ekscelencja

    podać numer telefonu do żony może uda mi się ją nawrócić

  • (1)
    ~x men


    • ~ona

      cewki przeciez te organy sa taaakie wrazliwe....

  • (1)
    ~różyczka


    • ~stokrotka


  • ~bolek i lolek

  • (2)
    ~Kaja

    niektórych komentarzy....
    Wiele kobiet ma tendencje do narzekania na meżczyzn, że są tacy i owa...


    • ~normalna

      normalnej kobiecie! bieda to najlepsza szkola zycia, nie wierzysz ? to przekonaj sie sam :)


  • ~marian

    będzie OK. Może wymianę partnerek z żoną Prezesa. Idź porozmawiaj z jej szefem i wymieniajcie si...


  • ~Dominik7

    odejsc i to szybko

  • (2)
    ~sonia

    kobiety(nie powiem sama mam o TEJ kobiecie nie najlepsze zdanie) ale co z jej prezesem, który wi...


    • ~wniosek

      to rozumiem...

  • (3)
    ~Ewa

    jest czasem przewrotny, żyłam podobnie z miesiąca na miesiąc, los się usmiechnął do mnie teraz ś...


    • ~inna


  • ~alga

    specjalistów. Te bzdury tutaj wypisywane przez "znawców" nie pomogą Ci.Patrząc na to, JAK i CO p...


  • ~Harnas

    daje na prawo i lewo:)) Ciekawe czemu do dotyka naogol takie ofiary losu rodzaju meskiego!


  • ~Wal

    szczęśliwy,że nie będziesz żył z wrednym i fałszywym człowiekiem.Ja tak zrobiłem i zamiast rozpa...

  • (4)
    ~julka

    bo męża, na takie luksusy jak perfumy, nie stać. A jakby dawała za darmo, to byłaby lepsza, czy ...


    • ~robu

      są czasem bardziej szczęśliwi niż ci z kasą


  • ~oko

    zyciu ?? i po prostu nikomu nie wierze -nie takie ,,cuda,, sie w zyciu zdarzaja -jedni sie rozwo...

  • (2)
    ~nana

    pieniądze z domu, a tutaj żona zdradza, ale Przynosi pieniądze do domu, i o durnym mężu, który n...


    • ~Tępić pustość

      Żadna zdrada nie jest pozytywna i nie ma co usprawiedliwiać tej dzi..ki. Może sama dajesz tu i ó...


Najczęściej komentowane artykuły
  • 1. komentarzy: 205
  • 2. komentarzy: 35
  • 3. komentarzy: 23
  • 4. komentarzy: 17
  • 5. komentarzy: 13
  • 1. +100% / -0% Ocen: 23
  • 2. +97% / -3% Ocen: 152
  • 3. +97% / -3% Ocen: 32
  • 4. +94% / -6% Ocen: 36
  • 5. runy +94% / -6% Ocen: 18
  • INTPL("insertAd","belka_stopka");Informacje dodatkowe
    Polecamy:                 Pozostałe:                /* *//* */if(document.getElementById("ad_header1")){document.getElementById("ad_header1").style.width="auto";}INTPL("insertAd","stat_1");
    Źródło: http://facet.interia.pl/news/moja-zona-jest-prostytutka,1647315

Brak komentarzy: